Banket modul

Hotelska programska oprema za upravljanje svim vrstama događaja i seminara u hotelu

Deo prodaje za sprovođenje seminara i događaja je odgovoran za organizaciju i upravljanje raznim događajima u hotelu. Raspon događaja od malih sastanaka do kongresnih događaja sa stotinama učesnika, od kratkotrajnih druženja do višednevnih konferencija, od porodičnih okupljanja do gala večera: sobe, raspored sedenja, prostora, menija i opreme, sve to zahteva temeljnu i tačnu organizaciju, koordinaciju i pripremu. 

seminar-image

Upravljanje Seminarima & Kongresima:
Promovišite, organizujte, opslužite odličan događaj
banquet -image

Organizacija Banketa:
Organizujte i jedno i drugo: događaj & rezervacija soba
event-image

Upravljanje događajem:
Organizujte sve vrste događaja u hotelu

 

Značaj protel Banket modula:

  • Dodatni modul za protel Front Office hotelski program
  • Rezerviši u isto vreme seminar i sale koje su potrebne za goste seminara
  • Dodajte članove grupe listi gostiju, direktno iz  hotelskog PMS-a
  • Formirajte grupni račun za sve smeštajne i banket usluge po završetku događaja

protel Banket modul vam pomaže da savršeno isplanirate i opslužite prijeme, bankete i događaje svih vrsta i obima. Sa protel Banket modulom možete dugoročno pratiti nivoe  zauzeća i praviti planove brzo i lako. Kao dodatni modul protel Front Office programske opreme,  Banket modul se vrlo lako integriše. Potpuno je svejedno da li rukovodite velikim individualnim hotelima ili ste deo velike grupe hotela u nekom lancu, protel Banket modul pristupa istoj SQL bazi i povezuje se perfektno sa svim Front Office funkcijama.

protel Banket plan

Dobra priprema je 99% posla. Zato vam je na raspolaganju protel Banket plan: višenamensko oruđe za planiranje i pomoć pri optimizaciji stepena zauzeća i sprečavanje duplih rezervacija. Vrlo jednostavno ćete znati kada ste domaćin nekog događaja, koje su vam opcije i koje sobe ili sale su na raspolaganju. Imaćete dakle sve što vam je potrebno za pripremu.

protel Banket – Grafički pregled postavke

Isplanirajte idealnu postavku za svaki događaj. Sa grafičkim pregledom možete da vizualizujete postavku i plan sedenja sa grafičkim elementima. Svaki grafički pregled, koji ste kreirali u Microsoft Visio programu, lako se može prilagoditi individualnim potrebama vaših gostiju.

Planovi događaja – Function Sheets

Ugostite i pripremite događaje sve do najsitnijih detalja uz pomoć planova događaja koji se uvek mogu prilagođavati. Zahtevana oprema, meniji, dnevni raspored, lista gostiju i mnoge druge informacije se mogu uneti u planove događaja. Štampajte određene planove za svako odeljenje i na taj način svi članovi vašeg tima i svi timovi i odeljenja će u svakom trenutku znati šta trebaju da rade. 

Dodatne funkcije:

  • Funkcija upita za banket vam pruža mogućnost da u svakom trenutku znate da li imate slobodne sale, koje sale su slobodne i u kom vremenskom periodu. Na taj način vaši zaposleni mogu odmah odgovoriti na upit i rezervisati neophodnu salu sa samo jednim klikom miša.
  • Ukoliko vaši gosti žele posebnu opremu npr. video projektor, lap top, flip chart ili TV opremu, funkcija Media Overview vam pruža informaciju koja oprema je dostupna a koja je već rezervisana. 
  • Ako organizator događaja želi da izmeni neke planove ili ukoliko želite da odštampate planove događaja svojim zaposlenima vrlo lako možete naći rezervisane događaje po datumu, nazivu događaja ili nekom drugom kriterijumu uz pomoć funkcije Banket List.
  • Integrisani izveštaji vam pružaju podatke o prihodima od banketa, predviđanje potrebnih usluga, pogled u istoriju događaja, kao i statistiku po market i source kodu. Upotrebljavajte liste događaja pod opcijom, listu otkazanih događaja, pregled raspoložive opreme i nedeljne planove kako bi pratili sve ključne informacije.
  • Vrlo lako sastavite ugovore, potvrde rezervacije, planove događaja i menije uz pomoć Banket word procesora