CRM alati

CRM u svim fazama korespondencije i usluživanja gostiju.

CRM PROGRAMSKI MODULI, 
koji su odgovorni za upravljanje odnosima sa gostima. 

Teško je na tržištu nuditi svoje usluge potencijalnim gostima ako ih ne poznajete dovoljno dobro. Vaš uspeh zavisi od ciljno usmerenih prodajnih aktivnosti, marketinga i temeljne analize potreba kupaca.  (CRM – Customer Relations Management – upravljanje odnosima sa gostima).

Gosti ne plaćaju sobu već jedno novo iskustvo i osećaj. Cilj CRM -a je, obezbediti gostu vrhunsku uslugu koja će prevazići njegova očekivanja i biti iznad proseka jednog običnog boravka. CRM omogućava da bolje upoznate svoje goste. Na osnovi dobijenih podataka, hotel može vrlo lako započeti i održavati poseban odnos sa svojim najvernijim gostima. Uz pomoć posebnih funkcija vrlo lako se boravak gosta može prilagoditi njegovim potrebama.

Ponašanje gosta, njegove želje, sobe  ili hrana koju preferira, njegova potrošnja sve će to biti u njegovom profilu i može biti od velike pomoći u komunikaciji sa gostom.  CRM hotelu omogućuje online sociološku analizu, mobilni program lojalnosti i mogućnost direktnih marketinških aktivnosti. Gostu CRM omogućava upotrebu aplikacije za komunikaciju sa hotelom – na primer za naručivanje buđenja, postavljanje pitanja, traženje preporuka itd.

Pogledajte JOŠ o CRM alatu u protel-u.